- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Обласова Ольга Ігорівна - Можливості формування громадської думки механізмами соціальної реклами
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Обласова Ольга Ігорівна
Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць: Можливості формування громадської думки механізмами соціальної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Обласова Ольга Ігорівна
Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць: Можливості формування громадської думки механізмами соціальної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Обласова, Ольга Ігорівна.
Можливості формування громадської думки механізмами соціальної реклами / О. І. Обласова // Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць / ред. кол.: М. В. Бутиріна; ред. кол.: [та ін.] [та ін.]. – Черкаси : Чабаненко Ю.А., 2010. – С. 435-437.
Предметні рубрики = Социология : общество в целом, общие характеристики социума : общественное мнение (мнения, оценки, социальные настроения)
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : социальная реклама
Обласова, Ольга Ігорівна.
Можливості формування громадської думки механізмами соціальної реклами / О. І. Обласова // Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць / ред. кол.: М. В. Бутиріна; ред. кол.: [та ін.] [та ін.]. – Черкаси : Чабаненко Ю.А., 2010. – С. 435-437.
Предметні рубрики = Социология : общество в целом, общие характеристики социума : общественное мнение (мнения, оценки, социальные настроения)
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : социальная реклама