- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Яворська, Надія Петрівна - Основні принципи створення успішного бренду в Україні
Нет экз.
Статья
Автор: Яворська, Надія Петрівна
Вісник Львівського держ.інституту новітніх технологій та управління ім. В.Чорновола:Сер.:Економічні науки: Основні принципи створення успішного бренду в Україні
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Яворська, Надія Петрівна
Вісник Львівського держ.інституту новітніх технологій та управління ім. В.Чорновола:Сер.:Економічні науки: Основні принципи створення успішного бренду в Україні
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Яворська, Надія Петрівна.
Основні принципи створення успішного бренду в Україні / Н. П. Яворська, Л. Кучер // Вісник Львівського держ. інституту новітніх технологій та управління ім. В.Чорновола: Сер.: Економічні науки. – 2009. – Вип. 4. – С. 252-259.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг в системе маркетинговых коммуникаций
Яворська, Надія Петрівна.
Основні принципи створення успішного бренду в Україні / Н. П. Яворська, Л. Кучер // Вісник Львівського держ. інституту новітніх технологій та управління ім. В.Чорновола: Сер.: Економічні науки. – 2009. – Вип. 4. – С. 252-259.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг в системе маркетинговых коммуникаций