- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Близнюк Андрій Станіславович - Формування стратегій маркетингового менеджменту туристичних підприємств: автореф. дис... канд. ек...
Автореферат/Диссертация
Автор: Близнюк Андрій Станіславович
Формування стратегій маркетингового менеджменту туристичних підприємств: автореф. дис... канд. ек...
Издательство: [б. в.], 2011 г.
ISBN отсутствует
Автор: Близнюк Андрій Станіславович
Формування стратегій маркетингового менеджменту туристичних підприємств: автореф. дис... канд. ек...
Издательство: [б. в.], 2011 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 136984
Близнюк, Андрій Станіславович.
Формування стратегій маркетингового менеджменту туристичних підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук / А. С. Близнюк. – Київ : [б. в.], 2011. – 20 с.
ББК У43
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма
1572898 ОФ
РЕФ 136984
Близнюк, Андрій Станіславович.
Формування стратегій маркетингового менеджменту туристичних підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук / А. С. Близнюк. – Київ : [б. в.], 2011. – 20 с.
ББК У43
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма
1572898 ОФ