- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сваричевська Лідія - Рекламний текст як об'єкт вивчення в іншомовній аудиторії: проблема перекладу
Нет экз.
Статья
Автор: Сваричевська Лідія
.: Рекламний текст як об'єкт вивчення в іншомовній аудиторії: проблема перекладу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сваричевська Лідія
.: Рекламний текст як об'єкт вивчення в іншомовній аудиторії: проблема перекладу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сваричевська, Лідія.
Рекламний текст як об'єкт вивчення в іншомовній аудиторії: проблема перекладу / Л. Сваричевська // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. – 2010. – Вип. 5. – С. 203-208.
Сваричевська, Лідія.
Рекламний текст як об'єкт вивчення в іншомовній аудиторії: проблема перекладу / Л. Сваричевська // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. – 2010. – Вип. 5. – С. 203-208.