- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кунділовська, Тетяна Анатоліївна - Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів
Нет экз.
Статья
Автор: Кунділовська, Тетяна Анатоліївна
Вісник соціально-економічних досліджень: Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кунділовська, Тетяна Анатоліївна
Вісник соціально-економічних досліджень: Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кунділовська, Тетяна Анатоліївна.
Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів / Т. А. Кунділовська, Н. Ю. Семенова // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2010. – №40. – С. 72-79.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика межотраслевых промышленных комплексов и отдельных отраслей промышленности : легкая и пищевая промышленность : пищевая промышленность. Холодильная промышленность : экономика предприятий пищевой промышленности : маркетинг
Кунділовська, Тетяна Анатоліївна.
Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів / Т. А. Кунділовська, Н. Ю. Семенова // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2010. – №40. – С. 72-79.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика межотраслевых промышленных комплексов и отдельных отраслей промышленности : легкая и пищевая промышленность : пищевая промышленность. Холодильная промышленность : экономика предприятий пищевой промышленности : маркетинг