- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Логвіна Юлія Михайлівна - Методика визначення маркетингових стратегій у залежності від позиції підприємства на ринку
Нет экз.
Статья
Автор: Логвіна Юлія Михайлівна
Вісник соціально-економічних досліджень: Методика визначення маркетингових стратегій у залежності від позиції підприємства на ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Логвіна Юлія Михайлівна
Вісник соціально-економічних досліджень: Методика визначення маркетингових стратегій у залежності від позиції підприємства на ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Логвіна, Юлія Михайлівна.
Методика визначення маркетингових стратегій у залежності від позиції підприємства на ринку / Ю. М. Логвіна // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2010. – №40. – С. 92-98.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Логвіна, Юлія Михайлівна.
Методика визначення маркетингових стратегій у залежності від позиції підприємства на ринку / Ю. М. Логвіна // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2010. – №40. – С. 92-98.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг