- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Митрохіна Ю. П. - Процес розробки маркетингових стратегій управління збутом
Нет экз.
Статья
Автор: Митрохіна Ю. П.
Вісник соціально-економічних досліджень: Процес розробки маркетингових стратегій управління збутом
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Митрохіна Ю. П.
Вісник соціально-економічних досліджень: Процес розробки маркетингових стратегій управління збутом
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Митрохіна, Ю. П.
Процес розробки маркетингових стратегій управління збутом / Ю. П. Митрохіна // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2010. – №40. – С. 108-114.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : управління збутом, збутовий менеджмент
Митрохіна, Ю. П.
Процес розробки маркетингових стратегій управління збутом / Ю. П. Митрохіна // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2010. – №40. – С. 108-114.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : управління збутом, збутовий менеджмент