- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шпортько Оксана - Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
Нет экз.
Статья
Автор: Шпортько Оксана
Політичний менеджмент: Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шпортько Оксана
Політичний менеджмент: Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шпортько, Оксана.
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу / О. Шпортько // Політичний менеджмент : український науковий журнал. – 11/2007. – N 6. – С. 96-105.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : політична реклама
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Політика : політичні комунікації
Шпортько, Оксана.
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу / О. Шпортько // Політичний менеджмент : український науковий журнал. – 11/2007. – N 6. – С. 96-105.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : політична реклама
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Політика : політичні комунікації