- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Росситер, Джон Р - Реклама и продвижение товаров
Книга
Автор: Росситер, Джон Р
Реклама и продвижение товаров
Advertising communications and promotion management
Серия: Маркетинг для профессионалов
Издательство: Питер, 2001 г.
ISBN 5-8046-0115-6
Автор: Росситер, Джон Р
Реклама и продвижение товаров
Advertising communications and promotion management
Серия: Маркетинг для профессионалов
Издательство: Питер, 2001 г.
ISBN 5-8046-0115-6
Книга
195 19755
Росситер, Джон Р.
Реклама и продвижение товаров = Advertising communications and promotion management / Д. Р. Росситер; Л. Перси; пер. с англ.: М. Бугаев [и др.]; пер. с англ. под ред. Л. А. Волковой. – 2-е изд. – СПб.; М.; Харьков : Питер, 2001. – 651 с. : рис., табл. – (Маркетинг для профессионалов)
Библиогр. в прмеч.
ISBN 5-8046-0115-6.
ББК У212-803.81
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : економічні аспекти торгівлі : продаж : продаж, що стимулює попит; розпродаж : стимулювання попиту через рекламу
1348571 ОФ
1687054 Ф 2
195 19755
Росситер, Джон Р.
Реклама и продвижение товаров = Advertising communications and promotion management / Д. Р. Росситер; Л. Перси; пер. с англ.: М. Бугаев [и др.]; пер. с англ. под ред. Л. А. Волковой. – 2-е изд. – СПб.; М.; Харьков : Питер, 2001. – 651 с. : рис., табл. – (Маркетинг для профессионалов)
Библиогр. в прмеч.
ISBN 5-8046-0115-6.
ББК У212-803.81
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : економічні аспекти торгівлі : продаж : продаж, що стимулює попит; розпродаж : стимулювання попиту через рекламу
1348571 ОФ
1687054 Ф 2