- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сірко О. І. - Регіональний маркетинг як необхідний фактор у процесі реформування і стратегічного розвитку турис...
Нет экз.
Статья
Автор: Сірко О. І.
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Регіональний маркетинг як необхідний фактор у процесі реформування і стратегічного розвитку турис...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сірко О. І.
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Регіональний маркетинг як необхідний фактор у процесі реформування і стратегічного розвитку турис...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сірко, О. І.
Регіональний маркетинг як необхідний фактор у процесі реформування і стратегічного розвитку туристичного регіону / О. І. Сірко // Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка. – 07/2010. – Вип.31. – С. 74-77.
Сірко, О. І.
Регіональний маркетинг як необхідний фактор у процесі реформування і стратегічного розвитку туристичного регіону / О. І. Сірко // Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка. – 07/2010. – Вип.31. – С. 74-77.