- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Матвіїв Микола Ярославович - Дослідження концепції маркетингу відносин на міжнародному ринку
Нет экз.
Статья
Автор: Матвіїв Микола Ярославович
Журнал європейської економіки: Дослідження концепції маркетингу відносин на міжнародному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Матвіїв Микола Ярославович
Журнал європейської економіки: Дослідження концепції маркетингу відносин на міжнародному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Матвіїв, Микола Ярославович.
Дослідження концепції маркетингу відносин на міжнародному ринку / М. Я. Матвіїв // Журнал європейської економіки. – 10/2010. – Том 9 N4. – С. 463-476.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : маркетинг партнерских отношений
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Матвіїв, Микола Ярославович.
Дослідження концепції маркетингу відносин на міжнародному ринку / М. Я. Матвіїв // Журнал європейської економіки. – 10/2010. – Том 9 N4. – С. 463-476.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : маркетинг партнерских отношений
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей