- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гаєвська Ю. В. - Маркетингове визначення якості послуг на основі європейської моделі управління якістю
Нет экз.
Статья
Автор: Гаєвська Ю. В.
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:економіка: Маркетингове визначення якості послуг на основі європейської моделі управління якістю
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гаєвська Ю. В.
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:економіка: Маркетингове визначення якості послуг на основі європейської моделі управління якістю
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гаєвська, Ю. В.
Маркетингове визначення якості послуг на основі європейської моделі управління якістю / Ю. В. Гаєвська // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 03/2001. – Вип.49. – С. 73-75.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
Ключевые слова = европейская модель
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : организация производства : продукция. Товары. Услуги : качество продукции, товаров, услуг
Гаєвська, Ю. В.
Маркетингове визначення якості послуг на основі європейської моделі управління якістю / Ю. В. Гаєвська // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 03/2001. – Вип.49. – С. 73-75.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
Ключевые слова = европейская модель
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : организация производства : продукция. Товары. Услуги : качество продукции, товаров, услуг