- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Смит Пол Р. - Маркетинговые коммуникации: комплексный подход
Книга
Автор: Смит Пол Р.
Маркетинговые коммуникации: комплексный подход
Серия: Европейский маркетинг
Издательство: Знання-Прес, 2003 г.
ISBN отсутствует
Автор: Смит Пол Р.
Маркетинговые коммуникации: комплексный подход
Серия: Европейский маркетинг
Издательство: Знання-Прес, 2003 г.
ISBN отсутствует
Книга
195 22220
Смит, Пол Р.
Маркетинговые коммуникации: комплексный подход / П. Р. Смит; пер. с англ.: М. Ю. Зарицкая. – Киев : Знання-Прес, 2003. – 796 с. : рис., табл. – (Европейский маркетинг) .
ББК У291.34
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації
1575951 ОФ
195 22220
Смит, Пол Р.
Маркетинговые коммуникации: комплексный подход / П. Р. Смит; пер. с англ.: М. Ю. Зарицкая. – Киев : Знання-Прес, 2003. – 796 с. : рис., табл. – (Европейский маркетинг) .
ББК У291.34
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації
1575951 ОФ