- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Болотна Оксана Володимирівна - Маркетингова концепція підприємства в умовах ринкових трансформацій
Автореферат/Диссертация
Автор: Болотна Оксана Володимирівна
Маркетингова концепція підприємства в умовах ринкових трансформацій : Автореф. дис... канд. економ. наук
2001 г.
ISBN отсутствует
Автор: Болотна Оксана Володимирівна
Маркетингова концепція підприємства в умовах ринкових трансформацій : Автореф. дис... канд. економ. наук
2001 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 105846
Болотна, Оксана Володимирівна.
Маркетингова концепція підприємства в умовах ринкових трансформацій : Автореф. дис... канд. економ. наук / О. В. Болотна. – 2001. – 19 с.
ББК У9(4Ук)
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Європи : економіка України : автореферати – економіка України
ОФ - 1 экз.
РЕФ 105846
Болотна, Оксана Володимирівна.
Маркетингова концепція підприємства в умовах ринкових трансформацій : Автореф. дис... канд. економ. наук / О. В. Болотна. – 2001. – 19 с.
ББК У9(4Ук)
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Європи : економіка України : автореферати – економіка України
ОФ - 1 экз.