- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Козак Олена Миколаївна - Формування маркетингової стратегії конкурентної боротьби ВНЗ
Нет экз.
Статья
Автор: Козак Олена Миколаївна
Актуальні проблеми економіки: Формування маркетингової стратегії конкурентної боротьби ВНЗ
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Козак Олена Миколаївна
Актуальні проблеми економіки: Формування маркетингової стратегії конкурентної боротьби ВНЗ
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Козак, Олена Миколаївна.
Формування маркетингової стратегії конкурентної боротьби ВНЗ / О. М. Козак // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 05/2011. – N5. – С. 78-82.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика образования : освітній маркетинг
Ключевые слова = конкурентоспособность ВУЗа
Ключевые слова = рыночная конкуренция
Козак, Олена Миколаївна.
Формування маркетингової стратегії конкурентної боротьби ВНЗ / О. М. Козак // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 05/2011. – N5. – С. 78-82.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика образования : освітній маркетинг
Ключевые слова = конкурентоспособность ВУЗа
Ключевые слова = рыночная конкуренция