- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Глинська Н. Ю. - Маркетингові чинники впливу на розвиток малого і середнього міста
Нет экз.
Статья
Автор: Глинська Н. Ю.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Маркетингові чинники впливу на розвиток малого і середнього міста
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Глинська Н. Ю.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Маркетингові чинники впливу на розвиток малого і середнього міста
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Глинська, Н. Ю.
Маркетингові чинники впливу на розвиток малого і середнього міста / Н. Ю. Глинська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – N669:Логістика. – С. 16-25.
Глинська, Н. Ю.
Маркетингові чинники впливу на розвиток малого і середнього міста / Н. Ю. Глинська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – N669:Логістика. – С. 16-25.