- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Горбань Г. П. - Особливості стратегічного маркетингу у сфері туризму: світовий досвід
Нет экз.
Статья
Автор: Горбань Г. П.
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:економіка: Особливості стратегічного маркетингу у сфері туризму: світовий досвід
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Горбань Г. П.
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:економіка: Особливості стратегічного маркетингу у сфері туризму: світовий досвід
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Горбань, Г. П.
Особливості стратегічного маркетингу у сфері туризму: світовий досвід / Г. П. Горбань // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 04/2001. – Вип.50. – С. 15-18.
Горбань, Г. П.
Особливості стратегічного маркетингу у сфері туризму: світовий досвід / Г. П. Горбань // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 04/2001. – Вип.50. – С. 15-18.