- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Садченко К. В. - Стратегии международных компаний
Нет экз.
Статья
Автор: Садченко К. В.
Маркетинг в России и за рубежом: Стратегии международных компаний
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Садченко К. В.
Маркетинг в России и за рубежом: Стратегии международных компаний
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Садченко, К. В.
Стратегии международных компаний / К. В. Садченко // Маркетинг в России и за рубежом. – 01/2011. – N1. – С. 98-106.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК) : международные холдинговые компании
Ключевые слова = международные рынки
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Садченко, К. В.
Стратегии международных компаний / К. В. Садченко // Маркетинг в России и за рубежом. – 01/2011. – N1. – С. 98-106.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК) : международные холдинговые компании
Ключевые слова = международные рынки
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг