- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Соціологія: теорія, методи, маркетинг
Выпуск
Автор:
Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. N2
04/2011 г.
ISBN отсутствует
Автор:
Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. N2
04/2011 г.
ISBN отсутствует
Периодическое издание
Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часопис / НАН України, Ін-т соціології. – Київ : [б. в.], 1998
ISSN 1563-3713.
Выпуск
16 325
Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. – 04/2011. – N2.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : финансы
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : финансы
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : финансы
1393523 ОФ
Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часопис / НАН України, Ін-т соціології. – Київ : [б. в.], 1998
ISSN 1563-3713.
Выпуск
16 325
Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. – 04/2011. – N2.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : финансы
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : финансы
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : финансы
1393523 ОФ