- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Социология: теория, методы, маркетинг
Периодическое издание
Социология: теория, методы, маркетинг / НАН Украины, Ин-т социологии. – М. : [б. и.], 2005
ISSN 1563-4426.
Выпуск
16 362
Социология: теория, методы, маркетинг. – 04/2011. – N2.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК) : Крупный бизнес. Монополии. Конкуренция
1393527 ОФ
Социология: теория, методы, маркетинг / НАН Украины, Ин-т социологии. – М. : [б. и.], 2005
ISSN 1563-4426.
Выпуск
16 362
Социология: теория, методы, маркетинг. – 04/2011. – N2.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК) : Крупный бизнес. Монополии. Конкуренция
1393527 ОФ