- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Степко Олександр Михайлович - Методи аналізу при проведенні комунікативних кампаній
Нет экз.
Статья
Автор: Степко Олександр Михайлович
Науковий вісник Інституту міжнародних відносин Національного авіаційного університету.: Методи аналізу при проведенні комунікативних кампаній
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Степко Олександр Михайлович
Науковий вісник Інституту міжнародних відносин Національного авіаційного університету.: Методи аналізу при проведенні комунікативних кампаній
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Степко, Олександр Михайлович.
Методи аналізу при проведенні комунікативних кампаній / О. М. Степко // Науковий вісник Інституту міжнародних відносин Національного авіаційного університету. – 01/2010. – Вип. 1 Сер.:Економіка, право,політологія, туризм. – С. 159-163.
Предметні рубрики = Политика. Политическая наука : теория политики, теоретическая политология : общий раздел : политология как наука : методы политических исследований : контент-анализ
Ключевые слова = ивент-анализ
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Політика : політичні комунікації
Степко, Олександр Михайлович.
Методи аналізу при проведенні комунікативних кампаній / О. М. Степко // Науковий вісник Інституту міжнародних відносин Національного авіаційного університету. – 01/2010. – Вип. 1 Сер.:Економіка, право,політологія, туризм. – С. 159-163.
Предметні рубрики = Политика. Политическая наука : теория политики, теоретическая политология : общий раздел : политология как наука : методы политических исследований : контент-анализ
Ключевые слова = ивент-анализ
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Політика : політичні комунікації