- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Лікарчук Н. В. - Політичний обмін як центральна категорія політичного маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Лікарчук Н. В.
Вісник Київського нац.університету ім.Т.Шевченка: Сер.: Філософія.Політологія.: Політичний обмін як центральна категорія політичного маркетингу
2011 г.
ISBN отсутствует
Автор: Лікарчук Н. В.
Вісник Київського нац.університету ім.Т.Шевченка: Сер.: Філософія.Політологія.: Політичний обмін як центральна категорія політичного маркетингу
2011 г.
ISBN отсутствует
Статья
Лікарчук, Н. В.
Політичний обмін як центральна категорія політичного маркетингу / Н. В. Лікарчук. – 2011 // Вісник Київського нац.університету ім.Т.Шевченка: Сер.: Філософія.Політологія. – 03/2011. – Вип.102. – С. 33-36.
Лікарчук, Н. В.
Політичний обмін як центральна категорія політичного маркетингу / Н. В. Лікарчук. – 2011 // Вісник Київського нац.університету ім.Т.Шевченка: Сер.: Філософія.Політологія. – 03/2011. – Вип.102. – С. 33-36.