- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Черчилль, Гилберт А. - Маркетинговые исследования
Книга
Автор: Черчилль, Гилберт А.
Маркетинговые исследования
Marketing research
Серия: Маркетинг для профессионалов
Издательство: Питер, 2000 г.
ISBN 5-8046-0191-1
Автор: Черчилль, Гилберт А.
Маркетинговые исследования
Marketing research
Серия: Маркетинг для профессионалов
Издательство: Питер, 2000 г.
ISBN 5-8046-0191-1
Книга
195 19847
Черчилль, Гилберт А.
Маркетинговые исследования = Marketing research / Г. А. Черчилль; пер. с англ.: Н. Амид [и др.]. – СПб.; М.; Харьков : Питер, 2000. – 748 с. – (Маркетинг для профессионалов)
Библиогр. в конце ч. в примеч.
ISBN 5-8046-0191-1.
ББК У212
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
1350454 ОФ
1687112 Ф 2
195 19847
Черчилль, Гилберт А.
Маркетинговые исследования = Marketing research / Г. А. Черчилль; пер. с англ.: Н. Амид [и др.]. – СПб.; М.; Харьков : Питер, 2000. – 748 с. – (Маркетинг для профессионалов)
Библиогр. в конце ч. в примеч.
ISBN 5-8046-0191-1.
ББК У212
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
1350454 ОФ
1687112 Ф 2