- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чайка Інна Петрівна - Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу
Нет экз.
Статья
Автор: Чайка Інна Петрівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Чайка Інна Петрівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу
б.г.
ISBN отсутствует