- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чайка Інна Петрівна - Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу
Нет экз.
Статья
Автор: Чайка Інна Петрівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Чайка Інна Петрівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чайка, Інна Петрівна.
Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу / І. П. Чайка, І. Г. Брітченко // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2011. – Спецвип.33, ч. 2. – С. 299-302.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика образования : освітній маркетинг : освітній маркетинг - економіка України
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика образования
Чайка, Інна Петрівна.
Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу / І. П. Чайка, І. Г. Брітченко // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2011. – Спецвип.33, ч. 2. – С. 299-302.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика образования : освітній маркетинг : освітній маркетинг - економіка України
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика образования