- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бажеріна Катерина Володимирівна - Особливості управління торговими марками на українському споживчому ринку
Нет экз.
Статья
Автор: Бажеріна Катерина Володимирівна
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:Економіка: Особливості управління торговими марками на українському споживчому ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бажеріна Катерина Володимирівна
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:Економіка: Особливості управління торговими марками на українському споживчому ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бажеріна, Катерина Володимирівна.
Особливості управління торговими марками на українському споживчому ринку / К. В. Бажеріна // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 2003. – Вип.64/65. – С. 49-50.
Ключевые слова = торговые марки
Ключевые слова = конкурентноспособность
Ключевые слова = потребительский рынок
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля
Бажеріна, Катерина Володимирівна.
Особливості управління торговими марками на українському споживчому ринку / К. В. Бажеріна // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 2003. – Вип.64/65. – С. 49-50.
Ключевые слова = торговые марки
Ключевые слова = конкурентноспособность
Ключевые слова = потребительский рынок
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля