- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Карачина Наталія Петрівна - Розробка та впровадження маркетингових стратегій на підприємствах для підвищення фінансових резул...
Нет экз.
Статья
Автор: Карачина Наталія Петрівна
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:Економіка: Розробка та впровадження маркетингових стратегій на підприємствах для підвищення фінансових резул...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Карачина Наталія Петрівна
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:Економіка: Розробка та впровадження маркетингових стратегій на підприємствах для підвищення фінансових резул...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Карачина, Наталія Петрівна.
Розробка та впровадження маркетингових стратегій на підприємствах для підвищення фінансових результатів / Н. П. Карачина // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 2003. – Вип.64/65. – С. 91-92.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Карачина, Наталія Петрівна.
Розробка та впровадження маркетингових стратегій на підприємствах для підвищення фінансових результатів / Н. П. Карачина // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 2003. – Вип.64/65. – С. 91-92.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг