- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сапіжинський А. В. - Моделювання впливу маркетингових комунікацій на розмір прибутку підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Сапіжинський А. В.
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:Економіка: Моделювання впливу маркетингових комунікацій на розмір прибутку підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сапіжинський А. В.
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:Економіка: Моделювання впливу маркетингових комунікацій на розмір прибутку підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сапіжинський, А. В.
Моделювання впливу маркетингових комунікацій на розмір прибутку підприємства / А. В. Сапіжинський // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 2003. – Вип.64/65. – С. 104-106.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : внутрифирменное управление. Внутрифирменное планирование. Контроль : внутрифирменное планирование, прогнозировние : методы внутрифирменного планирования
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації
Сапіжинський, А. В.
Моделювання впливу маркетингових комунікацій на розмір прибутку підприємства / А. В. Сапіжинський // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 2003. – Вип.64/65. – С. 104-106.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : внутрифирменное управление. Внутрифирменное планирование. Контроль : внутрифирменное планирование, прогнозировние : методы внутрифирменного планирования
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації