- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Єлейко, Маріанна Ярославівна - Емоційно-оцінний підхід до дослідження соціального самопочуття
Нет экз.
Статья
Автор: Єлейко, Маріанна Ярославівна
Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Емоційно-оцінний підхід до дослідження соціального самопочуття
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Єлейко, Маріанна Ярославівна
Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Емоційно-оцінний підхід до дослідження соціального самопочуття
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Єлейко, Маріанна Ярославівна.
Емоційно-оцінний підхід до дослідження соціального самопочуття / М. Я. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. – 07/2011. – N3. – С. 138-162.
Єлейко, Маріанна Ярославівна.
Емоційно-оцінний підхід до дослідження соціального самопочуття / М. Я. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. – 07/2011. – N3. – С. 138-162.