- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Длігач А. - Застосування методів стратегічного маркетингу для аналізу середовища України
Нет экз.
Статья
Автор: Длігач А.
Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Застосування методів стратегічного маркетингу для аналізу середовища України
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Длігач А.
Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Застосування методів стратегічного маркетингу для аналізу середовища України
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Длігач, А.
Застосування методів стратегічного маркетингу для аналізу середовища України / А. Длігач // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 03/2008. – Вип.103. – С. 55-57.
Ключевые слова = интеграционное развитие экономики
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внешняя торговля. Международные торговые отношения : международные торговые отношения : международная торговая интеграция
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Длігач, А.
Застосування методів стратегічного маркетингу для аналізу середовища України / А. Длігач // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 03/2008. – Вип.103. – С. 55-57.
Ключевые слова = интеграционное развитие экономики
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внешняя торговля. Международные торговые отношения : международные торговые отношения : международная торговая интеграция
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг