- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Комарницький І. - Мерчендайзинг як умова успіху комерційної діяльності підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Комарницький І.
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:Економіка: Мерчендайзинг як умова успіху комерційної діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Комарницький І.
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:Економіка: Мерчендайзинг як умова успіху комерційної діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Комарницький, І.
Мерчендайзинг як умова успіху комерційної діяльності підприємства / І. Комарницький, О. В. Фарат // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 03/2009. – Вип.109. – С. 7-9.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внутренняя торговля : розничная торговля
Ключевые слова = мерчендайзинг
Комарницький, І.
Мерчендайзинг як умова успіху комерційної діяльності підприємства / І. Комарницький, О. В. Фарат // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 03/2009. – Вип.109. – С. 7-9.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внутренняя торговля : розничная торговля
Ключевые слова = мерчендайзинг