- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Волков С. К. - Цена как основной инструмент маркетинговой стратегии туристского предприятия в борьбе за потребит...
Нет экз.
Статья
Автор: Волков С. К.
Маркетинг в России и за рубежом: Цена как основной инструмент маркетинговой стратегии туристского предприятия в борьбе за потребит...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Волков С. К.
Маркетинг в России и за рубежом: Цена как основной инструмент маркетинговой стратегии туристского предприятия в борьбе за потребит...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Волков, С. К.
Цена как основной инструмент маркетинговой стратегии туристского предприятия в борьбе за потребительское предпочтение туристов / С. К. Волков, Е. А. Дряблова // Маркетинг в России и за рубежом. – 05/2011. – N3. – С. 21-25.
Ключевые слова = туристические услуги
Ключевые слова = потребительское поведение
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : ринок туристичних послуг : реклама та маркетинг у туризмі
Волков, С. К.
Цена как основной инструмент маркетинговой стратегии туристского предприятия в борьбе за потребительское предпочтение туристов / С. К. Волков, Е. А. Дряблова // Маркетинг в России и за рубежом. – 05/2011. – N3. – С. 21-25.
Ключевые слова = туристические услуги
Ключевые слова = потребительское поведение
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : ринок туристичних послуг : реклама та маркетинг у туризмі