- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Беліна Людмила - Маркетингові дослідження - основа організації та прогнозування бібліотечно - інформаційного обслу...
Нет экз.
Статья
Автор: Беліна Людмила
Наукові праці Національної бібліотеки України ім.В.І.Вернадського: Маркетингові дослідження - основа організації та прогнозування бібліотечно - інформаційного обслу...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Беліна Людмила
Наукові праці Національної бібліотеки України ім.В.І.Вернадського: Маркетингові дослідження - основа організації та прогнозування бібліотечно - інформаційного обслу...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Беліна, Людмила.
Маркетингові дослідження - основа організації та прогнозування бібліотечно - інформаційного обслуговування / Л. Беліна, Л. В. Коновал // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського. – 2011. – Вип.29: Управління бібліотечно-інформаційною діяльністю наукової бібліотеки. – С. 127-134.
Беліна, Людмила.
Маркетингові дослідження - основа організації та прогнозування бібліотечно - інформаційного обслуговування / Л. Беліна, Л. В. Коновал // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського. – 2011. – Вип.29: Управління бібліотечно-інформаційною діяльністю наукової бібліотеки. – С. 127-134.