- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Туровська Леся - Маркетинговий підхід як чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування
Нет экз.
Статья
Автор: Туровська Леся
Наукові праці Національної бібліотеки України ім.В.І.Вернадського: Маркетинговий підхід як чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Туровська Леся
Наукові праці Національної бібліотеки України ім.В.І.Вернадського: Маркетинговий підхід як чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Туровська, Леся.
Маркетинговий підхід як чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування / Л. Туровська // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського. – 2011. – Вип.29: Управління бібліотечно-інформаційною діяльністю наукової бібліотеки. – С. 135-146.
Туровська, Леся.
Маркетинговий підхід як чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування / Л. Туровська // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського. – 2011. – Вип.29: Управління бібліотечно-інформаційною діяльністю наукової бібліотеки. – С. 135-146.