- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Буднікевич Ірина Михайлівна - Роль концепції партнерського маркетингу в забезпеченні сталого розвитку міста
Нет экз.
Статья
Автор: Буднікевич Ірина Михайлівна
Регіональна економіка: Роль концепції партнерського маркетингу в забезпеченні сталого розвитку міста
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Буднікевич Ірина Михайлівна
Регіональна економіка: Роль концепції партнерського маркетингу в забезпеченні сталого розвитку міста
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Буднікевич, Ірина Михайлівна.
Роль концепції партнерського маркетингу в забезпеченні сталого розвитку міста / І. М. Буднікевич // Регіональна економіка : Науково -практичний журнал. – 07/2011. – N3. – С. 44-53.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : маркетинг партнерских отношений
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : державне право, конституційне право, адміністративне право : адміністративне право : адміністративне право окремих країн : общая часть : государственный аппарат управления, субъекты административного права : местные органы управления (местное самоуправление)
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Державне адміністративне управління. Військова справа : напрями діяльності органів державного управління, рівні державного адміністративного управління; місцева, регіональна, центральна адміністрація : нижчий рівень органів управління, органи місцевого управління, муніципальна адміністрація, муніципальне управління
Буднікевич, Ірина Михайлівна.
Роль концепції партнерського маркетингу в забезпеченні сталого розвитку міста / І. М. Буднікевич // Регіональна економіка : Науково -практичний журнал. – 07/2011. – N3. – С. 44-53.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : маркетинг партнерских отношений
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : державне право, конституційне право, адміністративне право : адміністративне право : адміністративне право окремих країн : общая часть : государственный аппарат управления, субъекты административного права : местные органы управления (местное самоуправление)
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Державне адміністративне управління. Військова справа : напрями діяльності органів державного управління, рівні державного адміністративного управління; місцева, регіональна, центральна адміністрація : нижчий рівень органів управління, органи місцевого управління, муніципальна адміністрація, муніципальне управління