- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Грошев, И. В. - Инструменты формирования бренда территории
Нет экз.
Статья
Автор: Грошев, И. В.
Маркетинг в России и за рубежом: Инструменты формирования бренда территории
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Грошев, И. В.
Маркетинг в России и за рубежом: Инструменты формирования бренда территории
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Грошев, И. В.
Инструменты формирования бренда территории / И. В. Грошев, Е. В. Степанычева // Маркетинг в России и за рубежом. – 09/2011. – N5. – С. 54-64.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Ключевые слова = потребности человека
Ключевые слова = потребитель
Грошев, И. В.
Инструменты формирования бренда территории / И. В. Грошев, Е. В. Степанычева // Маркетинг в России и за рубежом. – 09/2011. – N5. – С. 54-64.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Ключевые слова = потребности человека
Ключевые слова = потребитель