- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Воронецька Ірина Станіславівна - Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки
Нет экз.
Статья
Автор: Воронецька Ірина Станіславівна
Економіст: Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Воронецька Ірина Станіславівна
Економіст: Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Воронецька, Ірина Станіславівна.
Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки / І. С. Воронецька // Економіст. – 10/2011. – N10. – С. 26-28.
Ключевые слова = экологический маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : природно-ресурсный потенциал : экологическая политика
Воронецька, Ірина Станіславівна.
Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки / І. С. Воронецька // Економіст. – 10/2011. – N10. – С. 26-28.
Ключевые слова = экологический маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : природно-ресурсный потенциал : экологическая политика