- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Информационные технологии в маркетинге
Книга
Автор:
Информационные технологии в маркетинге : учеб. для студентов вузов, обуч. по экон. спец.
Information technologies in marketing
Издательство: ЮНИТИ, ЮНИТИ-ДАНА, 2000 г.
ISBN 5-238-00154-1
Автор:
Информационные технологии в маркетинге : учеб. для студентов вузов, обуч. по экон. спец.
Information technologies in marketing
Издательство: ЮНИТИ, ЮНИТИ-ДАНА, 2000 г.
ISBN 5-238-00154-1
Книга
195 19298
Информационные технологии в маркетинге = Information technologies in marketing : учеб. для студентов вузов, обуч. по экон. спец. / Г. А. Титоренко [и др.]; под ред. Г. А. Титоренко. – М. : ЮНИТИ : ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 335 с. : рис., табл.
Библиогр.: с. 332-333 (35 назв.)
ISBN 5-238-00154-1.
ББК У212в641.8
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : математична економіка : економічна інформатика : інформаційні технології в економіці
1335214 ОФ
1340138 ОФ
1335232 Ф 2
1686970 Ф 2
195 19298
Информационные технологии в маркетинге = Information technologies in marketing : учеб. для студентов вузов, обуч. по экон. спец. / Г. А. Титоренко [и др.]; под ред. Г. А. Титоренко. – М. : ЮНИТИ : ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 335 с. : рис., табл.
Библиогр.: с. 332-333 (35 назв.)
ISBN 5-238-00154-1.
ББК У212в641.8
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : математична економіка : економічна інформатика : інформаційні технології в економіці
1335214 ОФ
1340138 ОФ
1335232 Ф 2
1686970 Ф 2