- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
Книга
Автор:
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
Издательство: Університетська книга, 2008 г.
ISBN отсутствует
Автор:
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
Издательство: Університетська книга, 2008 г.
ISBN отсутствует
Книга
195 22335
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу / за заг. ред.: С. М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2008. – 614 с. : рис.
Бібліогр. в кінці розд.
ББК У291.551-32
ББК У291.31
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Ключевые слова = маркетинг инноваций
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
1586096 ОФ
195 22335
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу / за заг. ред.: С. М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2008. – 614 с. : рис.
Бібліогр. в кінці розд.
ББК У291.551-32
ББК У291.31
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Ключевые слова = маркетинг инноваций
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
1586096 ОФ