- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Горбаль Наталія Ігорівна - Оцінка та формування витрат на рекламну діяльність в системі маркетингу підприємства
Автореферат/Диссертация
Автор: Горбаль Наталія Ігорівна
Оцінка та формування витрат на рекламну діяльність в системі маркетингу підприємства : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
2001 г.
ISBN отсутствует
Автор: Горбаль Наталія Ігорівна
Оцінка та формування витрат на рекламну діяльність в системі маркетингу підприємства : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
2001 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 105309
Горбаль, Наталія Ігорівна.
Оцінка та формування витрат на рекламну діяльність в системі маркетингу підприємства : Автореф. дис ... канд. екон. наук / Н. І. Горбаль. – 2001. – 20 с.
ББК У
ОФ - 1 экз.
РЕФ 105309
Горбаль, Наталія Ігорівна.
Оцінка та формування витрат на рекламну діяльність в системі маркетингу підприємства : Автореф. дис ... канд. екон. наук / Н. І. Горбаль. – 2001. – 20 с.
ББК У
ОФ - 1 экз.