- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гавриш Ольга Миколаївна - Вплив факторів на формування маркетингових стратегій підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Гавриш Ольга Миколаївна
Науковий вісник нац.університету біоресурсів і природокористування України: Вплив факторів на формування маркетингових стратегій підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гавриш Ольга Миколаївна
Науковий вісник нац.університету біоресурсів і природокористування України: Вплив факторів на формування маркетингових стратегій підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гавриш, Ольга Миколаївна.
Вплив факторів на формування маркетингових стратегій підприємств / О. М. Гавриш // Науковий вісник нац.університету біоресурсів і природокористування України. – 05/12/2011. – N168 Ч.1: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 174-179.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств України
Гавриш, Ольга Миколаївна.
Вплив факторів на формування маркетингових стратегій підприємств / О. М. Гавриш // Науковий вісник нац.університету біоресурсів і природокористування України. – 05/12/2011. – N168 Ч.1: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 174-179.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств України