- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бутиріна Марія Валеріївна - Міждисциплінарний підхід до вивчення явища реклами
Нет экз.
Статья
Автор: Бутиріна Марія Валеріївна
Діалог: медіа-студії: Міждисциплінарний підхід до вивчення явища реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бутиріна Марія Валеріївна
Діалог: медіа-студії: Міждисциплінарний підхід до вивчення явища реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бутиріна, Марія Валеріївна.
Міждисциплінарний підхід до вивчення явища реклами / М. В. Бутиріна // Діалог: медіа-студії. – 2011. – Вип.12. – С. 99-107.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : реклама
Ключевые слова = рекламная коммуникация
Ключевые слова = рекламная деятельность
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : лінгвістика тексту, аналіз дискурсу загалом : рекламний дискурс загалом
Бутиріна, Марія Валеріївна.
Міждисциплінарний підхід до вивчення явища реклами / М. В. Бутиріна // Діалог: медіа-студії. – 2011. – Вип.12. – С. 99-107.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : реклама
Ключевые слова = рекламная коммуникация
Ключевые слова = рекламная деятельность
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : лінгвістика тексту, аналіз дискурсу загалом : рекламний дискурс загалом