- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мазурик Виктория - Роль PR-технологий в формировании коммуникативного пространства
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Мазурик Виктория
Збірник тез доповідей..., 14-16 квітня 2011 р.: Роль PR-технологий в формировании коммуникативного пространства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мазурик Виктория
Збірник тез доповідей..., 14-16 квітня 2011 р.: Роль PR-технологий в формировании коммуникативного пространства
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Мазурик, Виктория.
Роль PR-технологий в формировании коммуникативного пространства / В. Мазурик // "Соціологія у (пост)сучасності",міжнар. наук. конф. студентів та аспірантів(9;2011;Харків)
Збірник тез доповідей..., 14-16 квітня 2011 р. / "Соціологія у (пост)сучасності",міжнар. наук. конф. студентів та аспірантів(9;2011;Харків). – Харків : Харківський нац. ун-т (ХНУ) ім. В. Н. Каразіна, 2011. – С. 113-114.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія зв'язків з громадськістю, Паблік рилейшнз (ПР)
Ключевые слова = коммуникативное пространство
Мазурик, Виктория.
Роль PR-технологий в формировании коммуникативного пространства / В. Мазурик // "Соціологія у (пост)сучасності",міжнар. наук. конф. студентів та аспірантів(9;2011;Харків)
Збірник тез доповідей..., 14-16 квітня 2011 р. / "Соціологія у (пост)сучасності",міжнар. наук. конф. студентів та аспірантів(9;2011;Харків). – Харків : Харківський нац. ун-т (ХНУ) ім. В. Н. Каразіна, 2011. – С. 113-114.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія зв'язків з громадськістю, Паблік рилейшнз (ПР)
Ключевые слова = коммуникативное пространство