- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шкурина Виктория - Социальное значение бренда в глобализирующемся обществе
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Шкурина Виктория
Збірник тез доповідей..., 14-16 квітня 2011 р.: Социальное значение бренда в глобализирующемся обществе
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шкурина Виктория
Збірник тез доповідей..., 14-16 квітня 2011 р.: Социальное значение бренда в глобализирующемся обществе
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Шкурина, Виктория.
Социальное значение бренда в глобализирующемся обществе / В. Шкурина // "Соціологія у (пост)сучасності",міжнар. наук. конф. студентів та аспірантів(9;2011;Харків)
Збірник тез доповідей..., 14-16 квітня 2011 р. / "Соціологія у (пост)сучасності",міжнар. наук. конф. студентів та аспірантів(9;2011;Харків). – Харків : Харківський нац. ун-т (ХНУ) ім. В. Н. Каразіна, 2011. – С. 210-211.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Ключевые слова = бренд
Шкурина, Виктория.
Социальное значение бренда в глобализирующемся обществе / В. Шкурина // "Соціологія у (пост)сучасності",міжнар. наук. конф. студентів та аспірантів(9;2011;Харків)
Збірник тез доповідей..., 14-16 квітня 2011 р. / "Соціологія у (пост)сучасності",міжнар. наук. конф. студентів та аспірантів(9;2011;Харків). – Харків : Харківський нац. ун-т (ХНУ) ім. В. Н. Каразіна, 2011. – С. 210-211.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Ключевые слова = бренд