- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Душкова М. М. - Франчайзинг как современная бизнес-модель торговой деятельности в Болгарии
Нет экз.
Статья
Автор: Душкова М. М.
Вісник соціально-економічних досліджень: Франчайзинг как современная бизнес-модель торговой деятельности в Болгарии
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Душкова М. М.
Вісник соціально-економічних досліджень: Франчайзинг как современная бизнес-модель торговой деятельности в Болгарии
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Душкова, М. М.
Франчайзинг как современная бизнес-модель торговой деятельности в Болгарии / М. М. Душкова // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2011. – № 2 (42). – С. 198-204.
Ключевые слова = франчайзинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Європи : економіка Болгарії : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля
Душкова, М. М.
Франчайзинг как современная бизнес-модель торговой деятельности в Болгарии / М. М. Душкова // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2011. – № 2 (42). – С. 198-204.
Ключевые слова = франчайзинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Європи : економіка Болгарії : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля