- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Окландер, Тетяна Олегівна - Тенденції розвитку теорії і практики маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Окландер, Тетяна Олегівна
Вісник соціально-економічних досліджень: Тенденції розвитку теорії і практики маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Окландер, Тетяна Олегівна
Вісник соціально-економічних досліджень: Тенденції розвитку теорії і практики маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Окландер, Тетяна Олегівна.
Тенденції розвитку теорії і практики маркетингу / Т. О. Окландер // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2011. – № 2 (42). – С. 278-283.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : зовнішньоекономічна діяльність підприємств : международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия : международный маркетинг
Окландер, Тетяна Олегівна.
Тенденції розвитку теорії і практики маркетингу / Т. О. Окландер // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2011. – № 2 (42). – С. 278-283.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : зовнішньоекономічна діяльність підприємств : международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия : международный маркетинг