- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чудовська-Кандиба Ірина Анатоліївна - Онтологічний рівень осмислення феномена реклами
Нет экз.
Статья
Автор: Чудовська-Кандиба Ірина Анатоліївна
Соціотехнологічні підходи до проблем сучасного суспільства. Вип.47: Соціотехнологічні виміри сучасного суспільства: Онтологічний рівень осмислення феномена реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Чудовська-Кандиба Ірина Анатоліївна
Соціотехнологічні підходи до проблем сучасного суспільства. Вип.47: Соціотехнологічні виміри сучасного суспільства: Онтологічний рівень осмислення феномена реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чудовська-Кандиба, Ірина Анатоліївна.
Онтологічний рівень осмислення феномена реклами / І. А. Чудовська-Кандиба // Соціальні технології = Социальные технологии. – 2010. – Вип.46: Соціотехнологічні підходи до проблем сучасного суспільства. Вип.47: Соціотехнологічні виміри сучасного суспільства. – С. 51-63.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Чудовська-Кандиба, Ірина Анатоліївна.
Онтологічний рівень осмислення феномена реклами / І. А. Чудовська-Кандиба // Соціальні технології = Социальные технологии. – 2010. – Вип.46: Соціотехнологічні підходи до проблем сучасного суспільства. Вип.47: Соціотехнологічні виміри сучасного суспільства. – С. 51-63.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами