- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Яненко, Ярослав Васильович - Гедонистические ценности в рекламе
Нет экз.
Статья
Автор: Яненко, Ярослав Васильович
Соціальні технології = Социальные технологии: Гедонистические ценности в рекламе
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Яненко, Ярослав Васильович
Соціальні технології = Социальные технологии: Гедонистические ценности в рекламе
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Яненко, Ярослав Васильович.
Гедонистические ценности в рекламе / Я. В. Яненко // Соціальні технології = Социальные технологии. – 2010. – Вип.46: Соціотехнологічні підходи до проблем сучасного суспільства. Вип.47: Соціотехнологічні виміри сучасного суспільства. – С. 74-79.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Ключевые слова = гедонизм
Яненко, Ярослав Васильович.
Гедонистические ценности в рекламе / Я. В. Яненко // Соціальні технології = Социальные технологии. – 2010. – Вип.46: Соціотехнологічні підходи до проблем сучасного суспільства. Вип.47: Соціотехнологічні виміри сучасного суспільства. – С. 74-79.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Ключевые слова = гедонизм