- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Забуранна Леся Валентинівна - Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку
Нет экз.
Статья
Автор: Забуранна Леся Валентинівна
Актуальні проблеми економіки: Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Забуранна Леся Валентинівна
Актуальні проблеми економіки: Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Забуранна, Леся Валентинівна.
Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 02/2012. – N2. – С. 68-76.
Забуранна, Леся Валентинівна.
Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 02/2012. – N2. – С. 68-76.