- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Позняк С. - Особливості та проблеми маркетингової стратегії розвитку харчової промисловості
Нет экз.
Статья
Автор: Позняк С.
Економіка України: Особливості та проблеми маркетингової стратегії розвитку харчової промисловості
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Позняк С.
Економіка України: Особливості та проблеми маркетингової стратегії розвитку харчової промисловості
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
У9(4Ук)306.7-961-212
Позняк , С.
Особливості та проблеми маркетингової стратегії розвитку харчової промисловості / С. Позняк // Економіка України : Політико-економічний журнал. – 10/2002. – N10.
ББК У9(4Ук)306.7-961-212
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика межотраслевых промышленных комплексов и отдельных отраслей промышленности : легкая и пищевая промышленность : пищевая промышленность. Холодильная промышленность
У9(4Ук)306.7-961-212
Позняк , С.
Особливості та проблеми маркетингової стратегії розвитку харчової промисловості / С. Позняк // Економіка України : Політико-економічний журнал. – 10/2002. – N10.
ББК У9(4Ук)306.7-961-212
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика межотраслевых промышленных комплексов и отдельных отраслей промышленности : легкая и пищевая промышленность : пищевая промышленность. Холодильная промышленность