- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Малышев Алексей Алексеевич - Влияние эмоциональных стимулов на поведение потребителей
Нет экз.
Статья
Автор: Малышев Алексей Алексеевич
Маркетинг и маркетинговые исследования: Влияние эмоциональных стимулов на поведение потребителей
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Малышев Алексей Алексеевич
Маркетинг и маркетинговые исследования: Влияние эмоциональных стимулов на поведение потребителей
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Малышев, Алексей Алексеевич.
Влияние эмоциональных стимулов на поведение потребителей / А. А. Малышев, А. А. Ткаченко // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 03/2012. – N2. – С. 120-138.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Малышев, Алексей Алексеевич.
Влияние эмоциональных стимулов на поведение потребителей / А. А. Малышев, А. А. Ткаченко // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 03/2012. – N2. – С. 120-138.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей